Jaka jest różnica między SEO, SEA i SEM SEM to skrót odSearch Engine Marketing . Na całym świecie przeważajądwie różne definicje terminu SEM lub marketing w wyszukiwarkach . Niektóre oznaczają marketing w wyszukiwarkach lub SEM tylko płatne reklamy w wyszukiwarkach, podczas gdy inne definiują je jako ogólne określenie SEO iSEA lub reklamy w wyszukiwarkach. W Aufgesang kierujemy się drugą definicją, ponieważ ma ona dla nas większy sens. SEM ( marketing w wyszukiwarkach ) składa się z elementów SEA ( reklama w wyszukiwarkach ), określana również jako reklama słów kluczowych oraz SEO ( optymalizacja w wyszukiwarkach), w języku niemieckim optymalizacja pod kątem wyszukiwarek . SEO zajmuje się organicznymi wynikami wyszukiwania, podczas gdy SEA oznacza płatne reklamy tekstowe w wyszukiwarkach. Więcej o marketingu w wyszukiwarkach (SEM) . Znaczenie optymalizacji pod kątem wyszukiwarek (SEO) Znaczenie optymalizacji pod kątem wyszukiwarek (SEO) jako poddyscypliny marketingu internetowego s
Komentarze
Prześlij komentarz