Jaka jest różnica między SEO, SEA i SEM

 

Jaka jest różnica między SEO, SEA i SEM

 SEM to skrót odSearch Engine Marketing . Na całym świecie przeważajądwie różne definicje terminu SEM lub marketing w wyszukiwarkach . Niektóre oznaczają marketing w wyszukiwarkach lub SEM tylko płatne reklamy w wyszukiwarkach, podczas gdy inne definiują je jako ogólne określenie SEO iSEA lub reklamy w wyszukiwarkach. W Aufgesang kierujemy się drugą definicją, ponieważ ma ona dla nas większy sens. SEM ( marketing w wyszukiwarkach ) składa się z elementów SEA ( reklama w wyszukiwarkach ), określana również jako reklama słów kluczowych oraz SEO ( optymalizacja w wyszukiwarkach), w języku niemieckim optymalizacja pod kątem wyszukiwarek . SEO zajmuje się organicznymi wynikami wyszukiwania, podczas gdy SEA oznacza płatne reklamy tekstowe w wyszukiwarkach. Więcej o marketingu w wyszukiwarkach (SEM) . Znaczenie optymalizacji pod kątem wyszukiwarek (SEO) Znaczenie optymalizacji pod kątem wyszukiwarek (SEO) jako poddyscypliny marketingu internetowego stale rosło w ciągu ostatnich 20 lat. Świadczy to również o zainteresowaniu i popycie na SEO w postaci rosnącej liczby zapytań. Zgodnie z badaniem Agof Digital facts, wyszukiwarki są najczęściej używaną aplikacją cyfrową, wyprzedzając pocztę e-mail. Jako wyszukiwarka produktów Google musiała od 2010 r. zrezygnować z dużych udziałów w rynku platformom e-commerce, takim jak Amazon, które są obecnie najważniejszymi wyszukiwarkami produktów i tym samym wyprzedziły Google dla potencjalnych klientów B2C w fazie preferencji podróż klienta. Jakie są cele SEO? Głównym celem optymalizacji pod kątem wyszukiwarek jest poprawa znajdowalności własnej oferty w wyszukiwarkach poprzez dobre pozycje w rankingu dla odpowiednich zapytań wyszukiwania . Kolejnym celem SEO jest poprawa wyglądu fragmentu, a tym samym lepszy współczynnik klikalności i większa liczba odwiedzających.Kolejnym celem jest poprawa oczekiwań odwiedzających, którzy trafiają na treści z wyszukiwarek. Jakie są ważne wskaźniki SEO / KPI? Możliwe KPI SEO to: Wskaźniki widoczności związane ze słowami kluczowymi adekwatnymi do modelu biznesowego. Współczynniki kliknięć fragmentów lub CTR Współczynnik odrzuceń Długość pobytu / Długość pobytu / Średnia długość sesji Rozkład pozycji w rankingu według SERP Liczba i odsetek odwiedzających za pośrednictwem wyszukiwarek Pozycje w rankingu poszczególnych słów kluczowych ... Szczególnie słusznie krytykowane są ogólne wskaźniki widoczności, takie jak narzędzia takie jak Sistrix , Searchmetrics czy XOVI . Więcej na ten temat w artykule  Znaczenie indeksu widoczności i innych wskaźników widoczności . Jak istotna jest optymalizacja pod kątem wyszukiwarek dla Twojej firmy? Możesz dowiedzieć się więcej o optymalizacji wyszukiwarek (SEO) dopasowanej do Twojego modelu biznesowego podczas bezpłatnej wstępnej konsultacji.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kurs dietetyki online